Tuesday, June 30, 2009

Keasyikan...

Askom..berjumpa lg kita di blogku hr ini..ha2..kelakar kalo diingtkn keasyikan ku membeli barang nk bwk blik m'sia..rasa tension n puas hati la jgk.because bnyk jgk brg yg dpt ku beli..rasanya org kedai 2 dh kenal ngan aku..mau x ,dlm 1 hri 3x aku masuk kedai 2..beli baju bnyk2 plak 2.actually,kedai 2 murah giler baju2nyer..2la 2 aku beli utk anak2 sedara je bnyk..hrp2 mak2 sedara ku xberasa hati la sbb xde hadiah utk diaorg pun..ada skit2 barang lg blum ku beli..keychain mmg mahal la kt palmerston north ni,smlm siap tnyer kt zuria kot2 dia pegi wellington.rasanya aku mmg xde rezeki kot nk g wellington.zuria said keychain kt wellington murah giler..utk mak k.yong dh siap beli dh hadiah birthday mak..k.yong dh beli booth mak seikhlasnya kerana Allah taala..hrp2 mak bleh pakai la booth 2..mak,please don't cry..k.yong tahu mak mesti terharu.
peningla jgk kepala ku semalam..rasa kepala ku dibwh n kaki ku diatas.sbb mencari brg2 tersebut..Aku berharap Allah meredhai ku dan Selamat smpai ke pangkuan keluarga ku.i-Allah..doakn la aku wahai teman2

No comments:

Post a Comment