Thursday, June 11, 2009

Perasaan Ku Kini


Askom..apa khbr kwn2ku sekalian..hri ni 11 jun 2009.aku mengambil peluang ini utk mencurahkn rasa hati ku pd pgi ini..pg yg agak damai tp still sejuk almaklumlah dh winter ni..mmg sejuk.nk ambik air sembhyg mmg terketar2.MasyaAllah..mmg sejuk.penghargaan terima kasih sy tujukn kpd k.shikin yg bnyk membntu dlm pelbagai perkara utk melancarkn kehidupan ku di nz ini.dan tq sbb bg ku aku guna laptop mu..kalo x.blog ni xmungkin wujud tanpa bantuan mu k.ikin.tgh menaip ni pun trketar2,sejuk sgt..minggu lepas usrah@pengisian agama di bt dirumah kami.pengisian agama ini dianjurkn oleh k.nina n k.ikin.Alhamdulillah,Allah sentiasa membuka pintu hati kami utk terus mendalami ilmu Nya.ramai jga yg sudi hadir.tq.bnyk yg kami bincangkn,sekali sekala b'jmpa bnyk idea dan ilmu b'manfaat bleh kami share.semoga Allah terus membuka pintu hati kami n sentiasa meredhai majlis ilmu ini.InsyaAllah..
Pada isnin yg lepas 8 jun 2009,spt biasa aku pegi ke kelas english..Alhamdulillah,bnyk ilmu yg dpt aku blajr.dan bnyk jg aku menemui kwn bru,xkira bangsa n agama..lela n maureen adalah member aku pling rapat di Esol.mereka umpama emak bgku.bnyk membntu n memberi tunjuk ajar kpd ku..tq lela n maureen.i love u..gmbr diatas adalah gmbr lela n maureen..blik drpd Esol aku terus menuju ke immigration office,nk tnyer about my visa.berdebar jgk nk tnyer.tp bedal jela.aku pn ask kt officer 2,i already have a working holiday permit,do i have chance to extend my visa??the officer said yes you have..dlm hati Allah je tau seronoknyerr.rasa nk melompat.ha.ha.ha.kalo ada rezeki aku bleh extend visa for 3months lg.terus mintk permission dr mak n abah.dan diaorg menyokong je.n sentiasa mendoakn aku.tq mak n abah.i love u.that mean aku blik msia january 2010.w'pun mmg rasa rindu n xsabar nk jmpa keluarga kt msia entah kenapa hati ni ttp berat nk meninggalkn palmy yg penuh kedamaian ni.kdg2 dh rasa mcm penduduk kt sini plak.ok kwn2 zohor dh dtg.azan pun dh berkumandang.kita jmpa len x.bye..see ya..

No comments:

Post a Comment