Saturday, June 20, 2009

Entahla....

Askom...hi,apa khbr semua?aku kembali lg mencoret blogku.xbnyk yg hendak ku katakn cuma tntg persoalan bila aku akn kembali ke Msia?ari tu 18 june k.ikin pegi tukar tiket aku utk blik msia.kami b,cadang nk apply tiket aku smpai bln january tp sayangnyer kemungkinan tiket ku itu tdk b'jaya ditukar ke bln january kerana officer 2 ckp 1 tiket bleh ditukar2 tarikh hanya utk 9 bln shj.so,bln ogos ni genap aku 9 bln disini.maknanyer???kalo tiket t'sebut tdk bleh di re-issue mknenyerr aku blik bln 8 la..Aku hanya b'tawakal dan terus b'doa.kalo itu yg telah ditakdirkn utk ku aku terima dgn redha..mungkin ada hikmah disebalik semua yg Allah beri utk ku..aku hanya pasrah dan b'harap kwn2 semua doakn la aku..kesedihan ini memaksa ku membuat puisi merepek...
Yang Indah Hanya Sementara.....
setinggi seluas gunung dan lautan..
sejuta harapan dipertaruhkan...
beronak berliku jalan ku lalui...
selagi berupaya kan ku teruskan..
alangkah sukarnya memadam sebuah kenangan..
didalam keberanian terusik jua perasaan..
tiada hentinya memanjatkn doa..
semoga jiwa ini terus tabah..
sesungguhnya...saat terindah hanya sementara..
yg terpahat dlm diri hanya kenangan dan nestapa..
xrela ku turutkn hati menyesali apa terjadi...
andainya suratan yg tertulis di Azali...
biarlah berlaku walaupun kesepian melanda ku...
sedih pedih pun kian berlalu pergi...
akn tetap ku terus mengorak langkah perjalanan ini...
dengan pertolongan Mu..Ya Rabbi....

No comments:

Post a Comment