Thursday, June 25, 2009

Kesedihan dan Kepiluan di Hari Lahirku....

Askom..apa khbr semua??23 june 2009 yg lepas adalah hri lahir ku yg ke-24thn.tp tiada apa2 perkara dan kenangan yg menyenangkn..semuanya kenangan yg menyerabutkn kepala dan tiada apa yg bleh dijadikan kenangan manis sempena hari lahir ku yg bt pertama kalinya utk ku di New Zealand ini..tp xpe..i'm alright..tetapi ucapan selamat hari jadi yg aku terima drpd sahabat karib ku telah berjaya mengubat luka hati ku..terima kasih aznie.and aku juga turut menerima ucapan selamat hari jadi drpd aida and k.laila.tq aida and k.laila.juga apabila aku membuka emel ku pd pg ini aku turut menerima ucapan yg sama dr abah and emak ku serta dari farhan..tq.utk mak abah jgn lupa beli hadiah utk k.yong.kalo xsilap aku mak and abah xpenah lupa utk membeli hadiah sempena hr jadi ku w'pun anak mereka ini sudah tua bangka.ha3..kepada keluarga ku nnti kn kepulangan ku pada 28 ogos 2009 ini.jmpa nnti..ooo..lupa plak nk citer,lela teman rapatku di Esol turut memberi hadiah hri jadi pada ku..tq lela..sekarang aku t'lampau busy dgn kehidupan di sini and tgh sibuk mencari2 brg2 and cenderamata utk di bwk pulang..pening jugak la.kewangan pun xbape mengizinkan.aku hanya mampu merancang,membeli and bertawakkal..hanya itu ku mampu..

No comments:

Post a Comment