Wednesday, July 1, 2009

Ketenangan

Askom..pg td seawal 6.30(waktu m'sia)aku xsabar2 nk tepon mak..semalam dh tepon tp xpuas ckp.farah bt hal semalam.so t'paksa tunda ke hari ini..rupa2nyer mak ada di putrajaya.ikut abah pegi outstation kt sana.mak dok la kt umah sepupu rapatku k.dik..kami kalo g kl mesti stayed kt umah sepupu ni..nnti aku blik m'sia umah pertama yg akk ku jejak adalah umah k.dik jgk..tq k.dik.dia sempoi je.xkisah nk dtg bila and pkul bape??datang je.umah i mmg terbuka utk u all,katanya..ha2.tq k.dik atas kesempoian mu itu..yg tinggal sekali ngan k.dik adalah mama(ibunya)&aliff(anak lelakinya).mama ni mmg terkenal dikalangan kitaorg as 'ratu air mata'..sblm aku nk g NZ dlu mama la yg mula2 menangis.dia xnk ikut g KLIA,nnti banjir katanya..he3.mama3..nntikn kepulangan i mama..lepas tepon mak aku tepon abah plak..biasa la bila aku tepon abah mesti aku gelak kuat2.sbb abah selalu b'gurau ngan aku..ada je usikan abah yg bt aku t'gelak..pastu aku tepon k.ngah(adik aku/musuhku).dia ni bila aku tepon mesti dia tgh tido.almaklumlah keje PLUS.mmg xckup tido xkira la syif mlm,pg@ptg.kalo tgk mata bdk2 plus semuanya mcm burung jampuk..aku tahu le sbb aku pun penah keje plus gak..

1 comment:

  1. betul...
    waa..best la entry ni...rajin2 menulis lagi....anis suka baca...

    ReplyDelete