Thursday, June 18, 2009

Siapa lah aku??


Askom..apa khbr semua?aku kembali lg utk mencoretkn blog ku yg entah apa2 ni.Ya Allah,ampunkn lah dosa ku.Ya Allah,kau bnyk memberi ku petunjuk n rahmat tetapi mengapa aku masih tidak b'syukur?dan terus meminta itu dan ini kpd mu Ya Allah?kerana aku pasti siapa aku n apa yg sentiasa aku rasa hanya Engkau yg Maha Mengetahui.kekadang aku rasa hidup ini hanya menyusahkn org len and kekadang aku rasa b'putus asa dgn apa yg aku alami skrg Ya Allah.Hanya kpd Mu aku meluahkn segalanya.sesungguhnya kau Maha Mendengar and Maha Memahami.Terima Kasih Ya Allah kerana sentiasa mmberi petunjuk Mu.

Smga berjaya aku ucapkn kpd adik2 undergradeku,yg kini tgh b'susah payah b'penat lelah menjwb soalam exam.good luck korang.

Kehidupan ku seminggu lepas tiada apa yg menarik hanya seperti biasa melayani kerenah budak2 berdua ni.farah and farzana.maybe k.yong bkn yg t'baik utk menjaga korang tp i-Allah akn k.yong cuba sedaya upaya.k.yong mmg garang,tp k.yong bt semua 2 utk mengajar u all b'dua.phm ke budak2 ni?ha3.bt2 phm dh le..You all adalah kenangan manis and pahit k.yong di New Zealand ni.

Oh tiba2 aku terasa rindu pulak kt mak n abah ku,.rindu giler,mmg mencengkam perasaan.mak abah,tunggu kepulangan k.yong tau.xsabar rasanya nk memeluk mak n abah.dan xsabar rasanya nk merasa dahi aku dikucup oleh abah.oh tidak air mata,jgn kau mengalir.utk pertama kalinya kau jatuh menimpa bumi New Zealand akibat aku t'lalu rindu kn emak n abah ku.dan xsabar rasanya nk b'gaduh manja dgn mak yg mmg suka meleteri aku.dan xsabar rasanya utk memandu iswara milik abah and motor kesygn ku,AEM 2748.yg b'bunyi ala2 motor bot.ha2.motor yg aku gunakn utk merempit di pekan ipoh,motor yg aku tunggang sendiri dr batu gajah ke jalan duta,kuala lumpur.mau ekzos x rosak.ha3.xkurang jge rindu ku ini pd opah t'syg n adik2 ku.k.ngah,ustaz,ada and musuh ketat ku adam kering.pendek kata semua lah ku rindu.jiran2,kwn2 and sedara mara ku..Nantikn Kepulangan Ku..

Kepada k.Siti Nor Diyana,tq sbb sudi menjahit baju raya ku thn ni.xrugi aku b'doa kehadrat Allah spya m'buka kn pintu hati k.diyana utk menjahit baju raya ku.tq bnyk2 akk..

Rasanya cukupla coretan ku utk hr ini.jmpa lg semua..bye.Askom

2 comments:

  1. ape?kak diana jahit baju utk kak yong?ish mane aci,nak jugak~~~

    ReplyDelete
  2. he3..nad,jgn jealous....k.yong bru update ayat bru tgkle...tq..sudi dtg ke blog ku

    ReplyDelete