Thursday, July 23, 2009

Kesepian melanda

Askom...semua..lama xdgr citer??citer sapa korang nk dgr??oooo..citer tntg aku ek..aku ok..setelah seminggu terlantar di pembaringan kini aku boleh melebarkn tgn,kaki&senyuman dgn kehendak Allah Taala jua..demam yg agak kritikal yg aku hadapi 2 di panggil Influenza--sudden onset..aku citer skit ek about flu ni..influenza,commonly called 'the flu',is a severe and sometimes lift-threatening infection.Influenza may cause hospitalisation and prolonged illness,particularly in the elderly and those with a chronic condition.2 la serba sedikit penerangan tntg flu yg aku hadapi hmpir 2 weeks ago..aku redha Allah memberi sakit kpd ku.itu tandanyer Allah amat menyayangiku..aku je kadang2 terlupa akn kewujudan Allah.sebagai manusia itulah kelemahan yg perlu di titik beratkn oleh kita..xrugi mengingati Allah..xperlu ingat tntg org len ingatkn Allah sudah cukup..kerana bila ssh org x membantu pun.kpd Allah jua tmpat kita meminta..sedarlah..kpd ustaz adikku Selamat hari Lahir.smga Allah memberkati umur and rezeki mu.semoga menjadi ustaz yg berjaya di dunia and akhirat..dan semoga Allah mengumpulkn kita sekeluarga di syurga-Nya..Amin...

No comments:

Post a Comment