Monday, August 17, 2009

Bye2 New zealand

assalamualaikum..apa khbr semua??hrp semua sht.9bln diperantauan nz yg aman damai ni akhirnyer aku kena blik jgk ke M'sia tanah tumpah darah ku..rasa sgt2 sedih nk meninggalkn nz dan semua kengkawan di sini..hr ni berangan nk attend class english.lps blik keje td terus rushing ke ESOL.tp sgt2 la hampa diaorg ada trip ke Hokowhitu school.it's alright..sementara menunggu Mr.Denniss siapkn aku pnyer certificate so aku lepak la dli kt city library..best library ni.semua complete.sat g aku cdg nk pegi gk Hokohwhitu school..nk jmpa gk ngan lecturer n kwn2..diaorg mesti rindu kt aku..aku kn org yg pling bising dlm class 2..huhuhuhu..naughty2..he3..ok la xbleh la nk teruskn story ni..sedih aku..berlinang dh air mata ni..ok jmpa lg..utk mak:minggu depan cek balik..assalamualaikum...

1 comment:

  1. wah,kak jamaiah(^-^)
    balik dh?tata2~
    ~smpikanlah slm cintaku pd mknn mesia~
    mknn mesia da best!
    -syira uoa;)

    ReplyDelete